Hoe werk een reparatie aanvraag

Als u een lekkage, storm/hagelschade of een ander calamiteit aan uw dak heeft kunt u ons bedrijf bellen. Vul dan het formulier hierlangs geheel in. Wij zetten uw gevraagde reparatie werkzaamheden in ons servicesysteem waarna automatisch met u telefonisch contact opgenomen wordt zodra de werkzaamheden ingedeeld worden, deze werkzaamheden worden meestal in een route ingedeeld waardoor wij u altijd een verwachte tijdstip aangeven maar het kan altijd zijn dat deze tijd eerder of later is (dit ligt aan de werkzaamheden die voor uw werkzaamheden uitgevoerd dienen te worden en nooit geheel van te voren bekend zijn) natuurlijk proberen wij ons zoveel als mogelijk naar uw omstandigheden aan te passen indien dit mogelijk is.

Hoe worden deze werkzaamheden gefactureerd?

Onze werknemers, die ten alle tijden wegens de veiligheid met minimaal 2 personen zijn, hebben een service bon bij zich waarop al uw gegevens staan, deze vullen zij na de werkzaamheden in en deze dient u te ondertekenen voor akkoord. Wij hanteren bij reparaties altijd het starttarief van € 195,00 excl. BTW, worden de werkzaamheden langer dan 1 uur tellen we per kwartie € 17,25 excl. BTW per werknemer. De gebruikte materialen worden tevens ook uit gespecificeerd op de service bon. Wij verzoeken de klant ook altijd de bon op dat moment te controleren op juistheid. U rekent met de werknemer af per pin, betaalverzoek per mail of in contanten en ontvangt een kopie van de service bon en betalingsbewijs. U krijgt achteraf altijd nog een officiële rekening thuis gestuurd. In bepaalde gevallen kan het zijn dat de werknemer besluit de factuur naar u op te laten sturen waarna u deze achteraf pas hoeft te betalen maar altijd per direct na ontvangst van deze factuur.

Wat als er toch eerst een offerte gemaakt dient te worden?

Mochten de werkzaamheden dusdanig uit de hand lopen dat ze niet geschikt zijn voor een gewone reparatie zullen wij u hiervoor een offerte uitbrengen. Wij zullen uiteraard altijd proberen een noodreparatie voor u uit te voeren (indien mogelijk). De kosten (die u gelijk dient af te rekenen) worden achteraf bij akkoord van de offerte en op de factuur van de offerte werkzaamheden aan u gecrediteerd. U kunt dus hiermee uw reparatie kosten terug verdienen.

Heeft u noodweerschade gemeld?

Ook voor deze schade geld bovenstaande maar mocht er een rapportage voor de verzekeringsmaatschappij verlangd worden kan dit, we zullen ten alle tijden een noodreparatie uitvoeren (indien mogelijk). De kosten voor de rapportage (incl. foto`s)        zijn € 145,00 excl. BTW. Indien de gerapporteerde werkzaamheden door ons bedrijf uitgevoerd worden zullen wij deze kosten op de factuur achteraf aan u crediteren. U dient er rekening mee te houden dat als de schades/lekkages groot zijn en niet direct verholpen kunnen worden, de gevolgschade groot kan worden. U dient hiervoor direct contact met uw verzekeringsmaatschappij op te nemen en met hen duidelijke afspraken te maken. Pisters Dak en bouwtechniek is nooit een partij tussen u en de verzekeringsmaatschappij. De betalingsverplichting blijft dan ook altijd bij de opdrachtgever.

Heeft u garantie geclaimd?

Als u garantie claimt op een eerder uitgevoerde offerte werkzaamheden wordt dit ter plekke bekeken door de dakdekker of dit onder de garantie valt. Zo ja, dan is bovenstaande niet van toepassing. Blijkt dat de gevraagde werkzaamheden niet onder de garantie te vallen gaat bovenstaande in werking.

* Startkosten € 195,00 excl. BTW per reparatie.

* Per verdere kwartier p/dakdekker € 17,25 excl.BTW, verbruikte materialen worden altijd gespecificeerd aan u berekend.

Indien en zodra u het formulier hierlangs heeft ingevuld en verzonden verklaard u bovenstaande te hebben gelezen en met onze betalings-en leveringsvoorwaarden akkoord te gaan. Na het ivullen an dit formulier krijgt een mail met een opdrachtlink die u geheel dient in te vullen en te verzenden. Na ontvangst hiervan kunnen wij pas de werkzaamheden voor u indelen.

Reparatie aanvraag

Indien mogelijk upload onderaan het formulier foto`s of documenten zodat wij uw vraag direct in behandeling kunnen nemen.

 

Type werkzaamheden *
Foto`s of documenten uploaden

Maximale bestandsgrootte (Mb): 50

datum/tijdstip aanvraag *
Achternaam *
Straatnaam + huisnummer *
Postcode *
Woonplaats *
Telefoonnummer *
E-mailadres *
Mobiel nummer *
Opmerkingen;